Roadtrip Zuidelijk-Afrika - Reisverslagen van Michiel van Dongen - WaarBenJij.nu Roadtrip Zuidelijk-Afrika - Reisverslagen van Michiel van Dongen - WaarBenJij.nu

Roadtrip Zuidelijk-Afrika

Hallo Iedereen!

Het moment is aangebroken! Als echte dierenliefhebber is er natuurlijk maar 1 ding die absoluut op mijn bucketlist moet staan! en dat is natuurlijk op safari gaan! De dieren in hun natuurlijke habitat aanschouwen! Mijn 2e verre reis zal ik ondernemen met Sawadee die een prachtige reis heeft voorgelegd om door Zuidelijk-Afrika rond te gaan trekken! De reis begint in eerst Kaapstad die ik vervolgens met de groep en de truck langs de westkust naar boven ga afleggen door de droge woestijnen van Namibië, de groene vlaktes van Botswana en Zimbabwe en waar mijn reis uiteindelijk eindigt bij de Victoria watervallen! Waar overigens de reis met de groep eindigt. Daarna zal ik vervolgens een binnenlandse vlucht nemen terug naar Kaapstad om nog familie van mijn moeders kant te gaan bezoeken. Hier zal ik nog 2 weken verblijven. Ik heb er echt onwijs veel zin in! :D

Recente Reisverslagen:

Michiel

Actief sinds 18 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 683

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 03 Oktober 2015

Roadtrip Zuidelijk-Afrika

08 Juni 2015 - 15 Juni 2015

Canada: Montréal & Quebec

Landen bezocht: